I think I'm in love!

Love it! har hittat massa kläder! jag tror jag är kär! haha neh men dom e awesome!
(klicka på bilden för att komma till produkten) 
I love it! Tror att jag ska köpa den. Men har ingen aning om när jag ska ha den... Kanske på avslutnings balen lr nått. men den är dyr.. 798kr
Så fin! Älskar den men den är också väldigt dyr.. ca 1000kr
Kawaii jag äskar den. Kostar 999kr
Love!
So cute 399kr
Love! 1499kr
♥ ca 260kr
haha so awesome! ca 360kr
Love.  269kr
Love tha jacket!
And now for some shooes (brukar inte gilla skor så mkt. Tillls jag såg domhär!)
Du hittar alla på xplosion
Det är så synt att allt är så dyrt. Hade jag pengar skullejag köpa allt. Men just nu så finns det så mkt annat som man behöver pengarna till.
Men sidona jag har hittat kläderna på är:
have a nice day hug♥

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Du har väldigt blandad stil :)

2011-12-21 @ 13:13:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack så mycket :)



Brukar du lägga upp outfit-bilder? Skulle vara kul att se hur du matchar så här olika plagg :)

2011-12-21 @ 15:50:11
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

jag köpte den i thailand

2011-12-21 @ 16:58:53
URL: http://www.cherie.se
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: hejsan :) åh tack så mycket!

Jag vet faktiskt inte, det var inte jag som gjorde min design ;) kram!

2011-12-22 @ 10:33:39
URL: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011