Just chillin

Hallo! Har haft en nice julhelg borta hos släckten. Julmat, julmys och många fina julklappar. Som tex

Tangentbord från Logitech G19
Skullcandy lowrider (hörlurar)
extern hårddisk
2 pyamasar
köttätande växt
Mössa
Tofflor
1000kr
Presentkort på gränby 300kr
Halsband.
bubbelgum parfym
Kavaj
Linne
2 teckningar
(Lägger upp bilder på allting i morgon)
Tack allihopa för en fin helg *happy face* ♥
Så nu sitter jag här och smek... em skriver på mitt nya tangentbord, myser i min nya pyamas och tofflor och lyssnar på Dagmar. Dagmar är ett konstigt men kul namn på en storm btw. Jag är en inte så allmänbildad människa så innan jag fick reda på att det var en storm som hette Dagmar, så tyckte jag att det var rätt kul när set stod att "Dagmar hade rivigt ner hus" i tidningen. Stark snubbe typ.. men nu vet jag faktiskt att det är en storm.
Det knakar i mina väggar. Lagon kul om väggen rasar in hehe. Look on the bright side jag får ett större fönster och bättre luftkonditionering. hehe fast neh inget att skoja om. Tycker synd om dom som fick sina hus förstörda.
Haha jag vet att sånna här inlägg suger så skriver ett roligare i morron.. Nu ska jag fortsätta att mysa kanske kolla på nån film.. all by myself.. forever alone...
kram♥

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Jag har precis hittat ett fantastisk sätt att tjäna pengar som stor eller liten bloggare. Jag har själv tjänat ca: 500 kronor på en dag, kolla in på mitt tips/knep här:



http://fotokobran.se/2011/december/ett-grymt-satt-att-tjana-pengar-pa.html#comment



Och om du mot förmodan inte vill ha såna här fantastiska tips ber jag om ursäkt! :)



kram - fotokobran.se

2011-12-27 @ 14:44:43
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011