New artwork.

Hallo.
I går kväll fick jag för mej att jag skulle börja på en bild... Sen höll jag på med den hela kvällen och nästan helan dan i dag. Men nu är den klar. Den är made from scratch in photoshop. Haha inte för att skryta men de är nog den bästa jag har gjort. Men har mycket kvar att lära...
Asså den blev typ lite deppig... Men man måste göra sånt ibland också...
The missing pieces
Hehe super emotional.
Nu vil jag börja på en ny bild! Need insperation...hehe.
Men känns som att jag borde göra någe vettigt nu. Ska göra moppe prov på trafikverket på tisdag och måste nog ut och springa ikväll också. Det var ett tag sen... Men kommer säker inte ut ikväll heller! Lathet ftw.
Ha det gött kram♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygg :D !!

2011-12-18 @ 20:55:07
URL: http://yiddra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011