Things to do before I die

Here is some of te things I just have to do before I die...

Det skulle vara hur nice som hellst. Lite läskigt. Men kan inte dö förens jag har gjort det.
Jag har alltid velat åka till japan, och skulle hellst vilja bo där. It's a big dream of mine.
Älskar cosplay. Och det skulle va så coolt att gå på ett konvent i Japan. Det är så stort där.
Vi kanske inte alltid tänker på det. Men det finns mycket problem i den här världen. Och jag vill inte lämmna den utan att veta att jag har hjälp till att göra den till en bättre platts att leva på.
Mitt drömjobb.
Hur awesome skulle det inte vara att åka och kolla på IBE. En jätte stor breakdance tävling.
Haha aa ni fattar..
Haha iden kommer från Step up 3... Men hur kul skulle det inte vara att bo i ett stort lager med sitt breakdance crew. Bara kunna dansa hela dagarna.
Det finns folk överallt som behöver hjälp. Folk som svälter, blir misshandlade, mobbade... Så jag vill göra nånting för att hjälpa människor.
Jag har aldrig rest längre än till åland. jag vill åka runt i världen och se nya plattser.
Gaah var tvungen att måla en haj. Jag klarar inte att ta fram en på google. Jag kan inte ens titta på en bild av en vithaj då mår jag jätte dåligt. Kan kolla på zombiefilmer osv men inte bilder på hajar. Just därför måste jag klappa en vithaj! Eller ge den ett slap in the face för att den har skrämmt mej i så många år.
Aw fatta hur härligt det skulle vara. Skulle också vilja kolla på stjärnor på en strand. Men man måste ju kolla på stjärnorna innan soluppgången kommer så då har ju det löst sej.
Fatta bestiga ett berg och sen stå uppe på toppen "I'm king of the world"
Två av mina idoler typ. Älskar vad dom gör. Och skulle inte låta någon annan tatuera mej...
Hehe det är några av dom saker som jag måste göra innan jag dör. Live my life to the fullest...
Jag vet vad ni tänker... Hon kommer aldrig hinna göra allt detdär.. I know but just let me dream okey?
kram♥

Kommentarer
Postat av: emelie

sv:ja verkligen!:)

2011-12-22 @ 12:57:40
URL: http://knowyoulikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011