Alla hjärtans dag nu kör vi!

Jarrå laddat upp med gottsaker, kärleksfilmer och goa vänner! För er som har missat det så är det alla hjärtans dag i morron. Och vi singlar ska sitta och mysa! För alla hjärtans dag handlar inte bara om små söta par utan om vänner också! Så nu blir det tjejmyskväll för kung och fosterland haha!
Fast en grej jag irriterar mej på är att man hittar på massa olika dagar för att folk ska köpa presenter till varandra. Och affärerna tjänar grymt mycket på alla hjärtformade saker som dom säljer. Men annars så är alla hjärtans dag mysig. Love is in the air la la. Och om man är singel så finns det inte nån anledning att deppa ihop. Man kan vara med sina andra singelvänner och ha mys!
Men om ni vill ha lite romantik på alla hjärtans dag så har jag såklart dom bästa raggningsreplikerna åt er!
1"gjorde det ont när du föll ner från himlen? för du måste ju vara en ängel"

2"Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?"

3"Har du ett plåster? Jag gjorde illa knät när jag föll för dej"
4"jag kan simma, men jag drunknar i dina ögon"
Haha kör hårt!!
Men ni får ha en bra alla hjärtans dag! För det ska jag!
I love you all ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Jo jag tror jag ska med, men samtidigt så vet jag inte.. får se helt enkelt :)

2012-02-13 @ 22:31:58
URL: http://www.rehbecka.blogspot.com
Postat av: TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS, SISTA CHANSEN! Idag klockan 20.00 avslutas tävlingen om en sjukt snygg grå "Trash Hoodie" (tröja) hos mig. Med endast 2 obligatoriska regler är du med och tävlar!! Skynda!



PS. Kika gärna in i min "säljes-blogg". Knappt använda kläder/oanvända likaså, länk finns i inlägget med bild på hårfärg. DS.

2012-02-14 @ 14:57:38
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011