Forever alone..

Hallo hallo.. Ja här har jag myst ner mej i min favorit tjocktröja och tänker klaga lite på min dag.. Det här skulle ju bli the best day ever! eller nått.. Först så skulle jag till stan med Ewe Becka och Bine. Var as taggad på att träffa dom igen, det var så länge sen! Men sen blev Ewe sjuk så vi får ta det någon annan gång..(krya Ewe♥) Sen nu på kvällen så skulle jag ha gymmat med Celina. Men hon var också lite sjuk så det gick inte heller.. (krya Celina♥) Ja så det slutade med att jag åkte själv in till stan och får tillbringa kvällen i min oversize tjocktröja all by myself.. Haha ååh det känns som det där svampbob avsnittet.. När han ska ha en jätterolig dag med alla sina vänner men så är dom upptagna och han blir jätte ledsen.. Men han fick ne konsert i slutet jag fick..? näh precis ingenting.. Sucks to be me.. hehe kollar ni inte på svampbob? men kom igen!
Haha åh känner mej änsam.. Och ovanligt kramgo... Haha det måste vara tjocktröjan den är så sjukt mysig.. Men ja vad ska jag hitta på nu..? Kolla lite på Shrek kanske? Åh forever alone! jag som skulle ha träffat massa folk idag!
Ja här har vi mej just nu.. Ny duschad.. osminkad.. trött.. grinig.. besviken.. änsam.. haha nej jag ska ge mej...
kram♥ (inte för att jag kommer få någon tillbaka)

Kommentarer
Postat av: eve

as tråkigt att vi inte kunde ses idag ju!

Men vi MÅSTE planera in nån annan dag snart ju!

kram på dejj!

2012-02-11 @ 19:59:42
Postat av: Rebecka

Men bea dåå! Många kramar på dej från mig och bine här hemma! Vi får ta stan någon annan dag sen när alla är friska å glada :D <3

2012-02-11 @ 22:51:25
URL: http://www.rehbecka.blogspot.com
Postat av: Celina

Bea gmn! as trist att vi inte kunde ses igår :( men jag ville inte smitta dej och så.. jaa det fattar du :)

men aja, ringar dej typ sen ;)<3

2012-02-12 @ 10:49:29
URL: http://charliesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011