I går och idag. Orkar ni läsa?

Haha jag har faktiskt lite att berätta så läs vidare!
Jag hade the best alla hjärtans dag ever igår! var med Celina och Neo! Vi hade sjukt kul! haha först bar vi in ved.. Men vi hade kul för de. Tror aldrig att jag har skrattat så mycket när jag har burit in ved någon gång.. Sen så har vi fikat kollat på film. (kärleksfilm såklart!) sen har vi provat sängar.. Akta er för tempursängar.. faceplantar man i dom så känns det lite som att faceplanta på en planka.. Fast sen sjunker man ner.. Det hade vi kul med ett tag haha. Sen så provade vi lite kläder.. ja vi hade sköj helt enkelt.. och har inte skrattat så mycket på länge! (lägger upp bilder sen när jag får dom)
Sen har vi ju idag.. Vilket började med lite flumm hos Celina. (jag sov där) Men sen så har jag haft lite humörsvängningar.. Så har gråtigt skrattat gjort båda samtidigt raseriutbrott osv.. så ja.. Vet inte om det beror på att jag hade sovit i 5 timmar natten före eller att jag har ätit lite mer socker än vad jag brukar.. Något är det.. Men på kvällen drog jag till GUC på öppethus igen.. Och nu har jag bestämt mej!! Det blir GUC speldesign!! Jag är sååå taggad!! Det är typ min dröm! men önskar att jag var lite bättre på att rita.. Känns som att alla kommer va så bra där.. Men men.. sen så kommer jag kunna välja till japanska som språk! Åh det är för bra för att vara sant! Men sen ska man ju komma in också..
Nu ska jag sova.. Förlåt men jag har inte haft så mycket tid för roliga inlägg.. Det kommer sen..
natti natti kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011