Inköp

Hellu. Är hemma från Arlanada nu.. Har sprungit runt där typ hela dan.. Dom hade 2 sportoutlet och massa andra reor.. Så jag har fyndat! hehe.
Hood från Stadium outlet 200kr. Den är så sjukt mysig! Köppte storlek L så mys!
Haha sorry for the duck face.. Åh jag älskar den tröjan! Det står "Cute but psycho" haha kostade 99kr på nån affär som höll på att lägg ner.
hehe tar alla chanser till en egobild! haha neh men jag köppte en ring också.. 50kr. Har velat haft den jätte länge och nu hittade jag en storlek S!
Köppte ett par byxor och skidjacka + skidbyxor+ vantar också. Men orkar inte ta kort på allt.. Kanske kommer upp bilder på det senare.. Asså jag måste verkligen köpa en systemkamera! Jag klarar mej inte med min lilla burk.. Kolla hur dåliga bilderna blir! Åh..
♥♥♥
Och på tal om ingenting så hörde jag utifrån vardagsrumet att Dead by April är med i melodifestivalen! Det finns hopp! Äntligen kommer någon som kan sopa mattan med alla lalande fjollor och visa vad riktig musik är! Åh vad glad jag blir, deras låt var lika awesome som väntat! Hoppas dom vinner skiten!
Just made my point... Förlåt till er som råkar gilla melodifestivalen... Men jag tycker att alla låtar låter likadant.. Fram tills nu ♥ Man kanske till och med ska rösta för första gången på 5 år..
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejhej! ville bara säga att du har en superfin blogg! jättesöt är du oxåå! Hur mår du? Kram :)

2012-02-06 @ 18:58:15
URL: http://alltidfannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011