A bad start with a good ending...

Hellu.
Åh vilken dålig morron jag hade.. Det var en sånhär när allt bara blev fel och man var bara grinig... Fast allt blev bättre sen.. hehe.
Sen så kom jag och jeanette iväg till gymmet idag! Fast det tog 2 timmar att ta sej dit.. Först så missa vi bussen.. Sen så var den andra bussen 20min försenad.. Sen så fick vi gå... Det tog tid i alla fall.. Sen när vi kom dit så var vi lite lost.. Haha det måste ha sett så kul ut för vi fatta ingenting.. Men sen gick det fint. Vi körde i en timme. Känner mej helt slut...
Men måste ju plugga osv.. Så ingen vila för mej...
Haha usch känner mej gnällig jag har ju haft en bra dag iaf...
kram♥

Kommentarer
Postat av: Kitty B.

Hejsan! :)

Om du har en stund över så får du jättegärna besöka Mewana.se som säljer smycken, smink och Iphoneskal till helt fantastiska priser!

Var även med i tävlingen där du kan vinna ett presentkort värde 200:-



Välkommen in! - www.mewana.se

2012-01-25 @ 15:54:31
URL: http://kitilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011