Allt om inget

Haha asså jag hade verkligen inte tänkt att lägga upp den här... För jag var jätte övertrött och lite flummig.
But here is the story... Emilia hade tagit min dator. Så jag låg på sängen och typ gjorde ingenting... Så började jag videoblogga och allt bara spårade tillslut.. Och det är väl den biten ni kommer få se... Och jag känner mej väldigt fin också har en mössa och en stor tjocktröja på mej för det var så kallt... Men enough talking här kommer videon...
Haha vad fick jag dialekten ifrån..? Jag vet inte ens vad det är för dialekt?!
Haha jag tog igen allt som jag inte pratade på mitt första videoblogg inlägg... Och jag pratar egentligen inte sådär snabbt... jag var tvunget att dubbla farten och klippa bort lite för den var 6min lång annars.
Men ja det var väl allt för mej.
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack bea, du är fin!<3



Btw, du har jättefin header!! Och ganska dålig humor ;) nej skoja bara vi har bäst humor ju! ;) Hör av dig så gör vi nått nån dag? Okej? Puss!

2012-01-06 @ 21:39:19
URL: http://dreamsoffanny.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAHHAAHAHHA vafan Bea ? Hahhahah söööööt !! <3

2012-01-13 @ 14:45:24
URL: http://jenniifereriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011