Att vara sjuk har sina fördelar...

Hellu. Fortfarande sjuk.. Men det har sina fördelar.. Vi blev tex bombade av läxor osv första dagarna i skolan... Men som tur var blev jag sjuk och orkar inget annat än att kolla på film hela dagarna. Och om man bortser från huvudvärk, hög feber, hosta, halsont osv.. så har det varit rätt så soft.
Och i går kväll så kom mina föräldrar och tog över tv:n.. Och tyckte att vi kunde titta på smurfarna... Oh no have some mercy I'm sick!
Men filmen var faktiskt bra haha.. Och för er som har tittat på Project runway så är Tim Gunn med! And I big smile spread on my face when I heard his lovely line.. "make it work"
Men anyway.. Filmen var bättre än väntat och faktiskt värd att se..
Men ni får kolla på den..
kram♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken fin blogg du har, har du gjort designen själv? c:

Kramar

2012-01-16 @ 08:14:38
URL: http://feliciatakahashi.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fint var det! :)

2012-01-16 @ 12:10:40
URL: http://feliciatakahashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011