Det blev lite otur i alla fall...

Hallo.
Ja det var ju tydligen fredag den 13:e idag.. Brukar inte bry mej så mycket.. Så det är väl bara en av mina vanliga otursdagar.. haha.
Men guess what happened.. Jag och min kompis Jeanette skulle börja gymma i dag. Så vi blev skjutsade in till alunda och skulle ta bussen därifrån in till Gimo.. (där gymmet låg) Så vi står ute och väntar och fryser, det blåser snö, fötterna förfryser osv.. Just imagine the feeling... Sen så kommer bussen och vi kommer fram till Gimo... Men vi får fortsätta gå en bra bit i enligt mej snöstorm! Tills vi kommer fram till gymmet och läser att det stängde för en halvtimme sen för att det var knutmasso. Jaha!? Då var det väl bara att vända hem igen... Men vi drog hem till Jeanette och hade sköj istället så my day turned out awesome anyway!
Och vem vet jag kanske hade skadat mej själv på alla stora maskiner på gymmet så det kanske var min turdag i dag. Haha in your face fredag den 13:e!
Men varför är 13 ett otursnummer? Är det bara jag som undrar? Och varför just Fredag!? Det är ju den bästa dagen på hela veckan! Ja tills Rebecka Black kom och förstörde allt med sin låt.. Åh nej förlåt jag tycker faktiskt synd om henne.. Visst låten är kass. Men hon är 13 år! Och ingen borde bli så kritiserad och hatad för att dom gör någonting som dom gillar. Så jag säger som dom säger i Bambi! Säg nånting snällt eller säg ingenting alls!! Mohaha I made my point and I'm out!
Kram♥
Look I made a self portrait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011