Drives me crazy

Okej här kommer en grej som jag är sjukt trött på... SMINK!
Jag vet att det är kul att sminka sej ibland och det är helt ok. Men inte när man måste göra det varje dag för annars kan man inte gå utanför dörren. Det ska INTE behöva vara så.. Och är det värt att stå en halvtimme på morronen och kleta på allting bara för att få stå en halvtimme på kvällen och ta bort det igen.. Och vem är det du gör den extra fin för? Kompisar? jag är säker på att dom gillar dej lika mycket utan annars är dom inga riktiga vänner. Din drömprins? Om han inte gillar dej utan smink så är han inte nått att ha häller..
Och tänk vilken skön sovmorron du kommer få i morron om du skippar att sminka dej.
Haha pinsamt att jag skrev om smink i inlägget före.. Blä för dubbelmoral..
kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt! :D hihi <3

2012-01-18 @ 21:43:00
Postat av: Erica

Hej :)

Vill du vara med i dagens blogg?

Klicka på denna länk: http://www.nattstad.se/eliindskog?id=2367707 för att komma direkt dit :) du ser även vad du ska göra och vad man vinner! :)



Lycka till :) och tipsa dina vänner

2012-01-19 @ 17:23:58
URL: http://nattstad.se/eliindskog
Postat av: Beatrice

Hej!

Du har inte lust att hjälpa mig, det ända du behöver göra är att klicka på partystuff grejen ovanför min header.. Det är all hjälp jag behöver bara att du klickar :)

Tack på förhand! :)

kram

2012-01-20 @ 10:02:21
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: josefine

Hur mår du idag? :) kram

2012-01-20 @ 11:39:26
URL: http://kycklingbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011