Gott nytt år!

Gott nytt år! Ja jag vet att jag är typ 24 timmar försenad men bättre sent än aldrig. Jag har ju varit på nyårsläger dom senaste dagarna. Vi har haft sjukt kul!
Nyårslägret går ut på att man under några dagar sätter ihop en teater som man spelar upp på nyårsafton. Och vi gör det ganska sattsigt. Några har drama, några andra har musik, sen finns det, media, ljus, rekvisita och scenbygge. Så vi var ett awesome gäng på ca 80-90 personer som slängde ihop detta.
Jag och två andra tjejer kom på alla danser som skulle vara med. Stressigt! Men så grymt kul.
Of course har vi massa sköj också! Annars skulle det aldrig gå. Vi har flummat, fikat.. osv. Det är så härlig stämmning!
KOM TILL ALUNDA OCH VAR MED PÅ NYÅRSLÄGER NÄSTA ÅR! ni kommer inte att ångra er.
Visst ibland är det lite stressigt och man är så sjukt trött efteråt.. men det är så värt det!
Efter att vi har spelat upp dramat så var det bara att byta om och käka nyårs supé. Gött de. Sen så blev det lite predikan (det hela hålls i en kyrka) Sen så var det bara att flumma järnet resten av kvällen!
Har inte skrattas så här mycket på länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Nordiz

Hejsan !

Fin blogg du har :)

Tävla gärna och va med i veckans blogg !

2012-01-02 @ 01:37:02
URL: http://nattstad.se/Nordizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011