Borta med vinden...

Det blev gym idag i alla fall! Hehe och jaa det började ju bra i alla fall... Tog en härlig promenad från busstationen till gymmet. Solen sken, lyssnade på pirates of the Caribbean soundtrack, stor godispåse i handen.. Kan det bli bättre? Men när jag kommer fram till gymmet så är det fullt med folk.. Det var tydligen nån stor simtävling. Det var folk där från både Åland och Sverige.. Fick knappt nått skåp. Och folk gick och glodde på mej.. Just my luck.. Men var typ ensam på gymmet. Så det var soft! Haha fick massa hjälp med övningar osv. As bra service! men dom hade väl inge bättre för sej haha! Men efter 90 minuter skyndade jag mej in i duschen.. För jag hörde att simtävlingen snart var slut.. Och ville helst dra innan alla kom in i omklädningsrummet.. Skulle bli lite trångt.. Så jag hann inte basta.. *sadface* jag som hade sett fram emot de. Men ska nog dra dit en vända till imorron. (Har inte tillräckligt mycket träningsvärk) Då kan jag BASTA! hehe.
Gah ni vet den här härligt nypumpade känslan man får efter ett gympass?? Den försvinner ganska snabbt efter en godispåse haha. Men men..

Jaaaa det är naturgodis... Vet ni hur goda dom där choklad och yoghurt grejerna är eller??!
'
Kraam♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt fin och cool blogg!

Kolla gärna in min :D

Hoppas du får en bra lördag!

2012-03-03 @ 20:38:40
URL: http://eemmamaarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011