Man hinner när man är sjuk

Hellu.. Är sjuk i dag. Inte alls kul. Det är så mycket med skolan just nu så man har inte tid att missa några dagar. Men men jag har hunnit skrivit klart 4 uppsattser/hemprov på morronen. Eller det är bara lite finslipning kvar men det gör jag i eftermiddag. Titta vad mycket man hinner med när man väl är sjuk. Har till och med hunnit börja lite på arbetsprovet till GUC speldesign. Men jag är lite osäker på om jag är tillräkligt bra för att gå där. jag har tyckt att jag är rätt så okej på att rita.. men det känns som att jag vet förlite om kropsvinklar och uttryck för att gå där.. Men men vi får se det går ju alltid att byta skola och linje sen.. Då blir det väl sam, natur eller nått. Haha usch låter inte alls kul. Sam beteende är väl det som lockar mest i så fall. Kanske bli psykolog eller nått. Eller psykopat man vet ju aldrig..
Haha men jag ska fortsätta på arbetsprovet nu..
Men till alla er som också är sjuka kan jag dela med mej av min feel better musik
hehe yep Simple plan is the shit right now!
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011