Peruken är här. Besviken...

Hallo ja.. Cosplay peruken som jag har väntat på i 3 månader är här. Och jag är sjukt besviken. Det ser precis ut som min gamla hårfärg.. Typ mellanblond. Sure den e fin men den passar vekligen inte karaktären som jag ska cosplaya som. Så vet inte om jag ska skicka tillbaka den eller försöka sälja den på tradera. Eller om man behåller den helt enkelt.. Åh nu blev min dag ännu värre.. Först sjuk (fast känns mycket bättre nu) Sen fel färg på peruken.
Asså den är rätt så fin men ändå.. La ut 320kr på nånting som jag kanske inte kommer andvända. Gaah ska man ha kvar den eller inte. Kommer i alla fall att få köpa en ny..
Men men jag ska klurulura lite på den saken..
kram på er♥

Kommentarer
Postat av: carolin

tycker verkligen du ska behålla den om den ser ut så som på bilden! passade riktigt bra! :D

2012-03-22 @ 22:16:18
URL: http://backlundcarolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011