Mina kategorier

Hellu!
Eftersom att jag har många hobbys så har min blogg har väldigt varrierat inehåll, så har jag vart duktig och katagoriserat allting. (är det ett ord?)
Så tänkte presentera mina kategorier hehe.
Made by me- Här har ni inläggen om saker som jag har tecknat, ritat, målat eller pysslat ihop.. Jag har inte hunnit gjort så mycket än men den blir nog rätt så full snart när skolan börjar lugna ner sej.
Cosplay- Jag skrev ett inlägg om vad cosplay är förut så vill nu veta mer får ni gå in på kategorin och läsa det. Har kommit igång lite med den här kategorin nu. Men den kommer nog igång mer i sommar när alla cosplay konvent börjar. Men här skriver jag alltså om cosplay. Både om andra och om mej själv. Ni får läsa helt enkelt!
Me and my camera- Här visar jag bilder som jag eller andra tar. På natur, vänner, egobilder osv.. haha.
My style- Haha läs om ni vågar ta stiltipps från mej! nej men visar lite kläder och grejer som jag gillar eller ibland har gjort själv.
Japan- Det är ett väldigt coolt och intressant land! Och dom har många kul ceder och framförallt mode! Är ni lika intresserade av det här fantastiska landet som jag är borde ni läsa! Jag har inte kommit igång så mycket med denhär kategorin än men den kommer att fyllas på.
Videobloggar- Vill du se när jag skämmer ut mej inför mina läsare? sure go ahead!
Min humor- Haha eftersom att jag har ganska konstig, vrickad, torr, varrierad, galen, dålig, sjuk humor så kan det bli lite vad som hellst... Men jag tycker att det är kul.. Hoppas ni också gör det.
Dans- Ja som ni kanske vet så går jag på breakdance. Och det kanske ploppar upp någon inlägg om det ibland. Men är även intresserad av dans över huvudtaget så det kommer nog mer än bara breakdance. Och det här är inte riktigt bestämt.. Men jag och några kompisar ska testa massa sporter så då kommer vi nog pröva mycket dans.. hoppas jag så ni kanske får lite tipps osv.. Håll utkik!
My nails- När jag inte har någe bättre för mej så målar jag naglarna i alla möjliga färger och former.. Är ni intresserade av sånt så kan ni ju kika in.. Det kommer upp tutorials senare!
About me- Vill ni veta lite mer om den konstiga lite smått galna personen bakom bloggen så är det här kategorin för er! tam tam! haha neh men skriver lite om mej osv.
Musik- Musik är ju någonting som vi inte kan leva utan! Så såklart att jag måste ha en kategori för det! Här tippsar jag om musik,och vad man kan lyssna på när man är glad, ledsen, hyper, sugen på morötter.. you name it!
Spel- En grej som människan inte heller kan klara sej utan! Och jag har ju lite bra tipps ibland.
Film- Om du gillar film och serier så är det här en bra kategori om du vill ha tipps. Jag skriver om filmer jag har sett kommer att se eller kommer på bio osv.
Övrigt- Haha ja här skriver jag om allt annat.. Allt mellan himmel och jord..
Ja det var väl alla kategorier som finns just nu.. Det blev ju även en liten presentation av vad jag skriver om här på bloggen.. Och jag startade ju bloggen för inte så länge sen så det finns typ 2-5 inlägg på varje kategori än så länge.. Men det blir det snart ändring på!
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011