Över 9 miljoner låtar 50kr för 3 månader!

Heej hej. Nu har jag sprungit runt i hela fyrishov... för att jag kännde fört.. haha men nej vi hade badminton turnering med skolan. Och vi hade lite svårt att hitta till hallen, fyrishov fjädern eller vad den hette.. Så det är vad jag har gjort i dag. Sen så vet jag inte vad jag tänkte... med i morse för jag tog typ klackskor... Så nu är jag in need of fotmasage!
Men anyway det var faktiskt inte mina fötter jag skulle skriva om.. Tänker ge er världens tipps! Det finns en sida som konkurerar med spotify. Den heter rara. Deras erbjudande är att man kan köpa det i 3 månader för 50 kr. men efter det är det nog lika dyrt som spotify men iaf. Värt att testa. Dom säger att rara ska vara lättare än spotify. Jag tycker att det är rätt så bra. Iaf bättre än gratis spotify när man kan lyssna i några minuter och samma låt bara 5 gånger.... Dom gör ju typ alt för att man ska köpa.. Finns det ingen som tänker på stackars lilla panka mej som också vill lyssna på musik...
Joo! Såklart det finns! För oss som är fattiga eller bara inte har lust att betala alls... (även fast 50kr för 3 månader är väldigt billigt...) Men det finns Grooveshark och MixIpod. Helt okej sidor faktiskt. Visst man kan få leta efter vissa låter ibland för att hitta en bra verition.. Men man kan i alla fall lyssna hur länge man vill och lyssna på samma låt hur många gånger somhellst. In your face spotify! hehe. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: TACKAR!

2011-12-19 @ 17:26:05
URL: http://lindajungara.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Hehe, riktigt gott om jag får säga!

2011-12-20 @ 07:56:02
URL: http://victoriabromann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011