It's all over. Jullov here I come

Kom precis hem från skolavslutningen. Äntligen jul lov! Av me finkläderna och på Med oversize mjukisbyxor och tjocktröja! FTW! Jag skulle kunna bo i gom här kläderna höhö.
Och om de är nån som bryr sej så blev jag godkännd på trafikvärket. Provet var lättare än jag trodde. Blev lite chockad när det stod att att jag var godkännd. Var verkligen inställd på att jag skulle behöva göra om. Men här har vi en tjej me moppe körkort! haha man skulle gå in i ett fotobås och ta bilder... Synd att jag fatta senare att det var till körkortet! Var helt osminkad och blä. Haha. Men vem ska kolla på de?
Det gick fint att sjunga i kyrkan också. Om det var någon som undra. Glömde bara bort texten lite men det var de ingen som hörde hehe.
Ja nu vet ni vad som har hänt mej i dag... Jag ska skriva ett roligare inlägg sen ikväll. Kram på er sålänge ♥
Höhö den bjuder vi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011