Let the creativity flow

Go kväll gott folk!
Har hunnit med mycket i dag. Känns som det i alla fall. Vart i skolan, vart hemma och fixat lite, Middag hos Elin, Startat en ny blogg och nu ska jag fixa lite julklappar. Okej de va inte så mycket nu när jag skrev ner det... haha.
Men anyway tänkte visa vad jag har gjort i dag.
Ringen gjorde jag i skolan i dag. Det kanske inte ser ut som det men det tog hela dan.
Hatten slängde jag ihop på nån timme. För att jag kännde fört, haha. Den är gjord av papper, en sönderrklippt tröja, några band, massakerade juldekorationer och ett gammalt diadem. Man tar vad man har. Jag har velat haft en sån. Så kom jag på att det egentligen inte var så svårt att göra en själv. Visst den blev inte lika snygg som en köppt men ändå... Sen är den ju rolig att göra också. Ska göra en till någon gång och lägga upp en tutorial eller nått.
Ja det var väl allt för mej. Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011