Morron chill

Morrn morrn! Kastar sej upp ur sängen taggad för en löptur på morronen. Hinner inte längre än till vardagsrummet när jag ser att det bara vräker ner snö... SNÖ!? Det är april nu får det väl ge sej! Satt ju ute i linne och solade för några dagar sen... Men ja det var ju bara att gå tillbaka till sängen, käka godis och kolla på Naruto... Ända alternativet och jag vill inte höra talas som nått annat! För jag har haft en väldigt nice morron!
Gårdagen var också nice btw. Var me nåra kompisar på bio och hängde lite på stan. 
Peace brotha! I'm the very tired, lazy, human brain eating alien from the planet of gumdrops and chocolate! Feeeed me!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011