My new love!

Jarrå jag har en ny mobil! Samsung galaxy S2. Nej det blidde ingen iphone... Jag vet inte men jag ville ha Samsung istället. Många har sagt att den var as bra och jag håller med! ♥ Har suttit och pillerillat på min nya älskling hela dagen, And I love it! Haha nej förlåt.. Men den är bra och rekomenderas!
Den ända nackdelen är väl att den är en aning stor för att ha i fickan. Så man får bära runt på den. Men det går väl... jag menar det måste man ju göra med iphones också.. Men jag ska ta och köpa lite skal och fodral så att den inte blir repig och pajar på en gång.. Jag brukar va rätt så bra på sånt..
Men ja ska ni ha en ny mobil..? Kör på den här!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011