Oh those muscles!

Sitter här och lyssnar på musik, äter godis och arbetar på de perfekta kroppen.
Nämligen den här..
Haha ååh så dåligt skämt man skämms ju nästan för sin humor. Den är så låg att den når ner till kina.. Haha neeh jag ska sluta.. Kanske flytta till Kina där dom förstår min humor..
Men i alla fall så är bilden ovan en del av mitt arbetsprov till Guc. Har suttit och pillerillat med den ett ta nu.. Det tar sej? Nu är den ju väldigt inzoomad.. Den ser bättre ut på långt håll... Om man typ super sej full och blundar med ena ögat... Men lägger ut hela bilden när allt är klart.
Börjar bli lite nöjd faktiskt.. Vilket är ovanligt för att vara jag.. Men känner fortfarande att jag kanske borde sattsa på någonting annat? Aja det visar sej.
Ni får ha en mys fredagskväll kram♥

Kommentarer
Postat av: siggeeeee

ååh du måste visa hela bilden sen, jättespännande ju! :D haha vilken snygging... =)

hoppas allt är gött <3

2012-04-07 @ 19:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011