Ready for proom

Hello. Åh jag tror att jag äntligen har hittat en balklänning.. Jag vet jag hade ju redan en? Men när jag skulle få hjälp med att sy in den så var tyget inte det lättaste. Så jag får ha den på en bal längre fram när man har råd att lämna in den. Så nästa alternativ var att köpa en ny balklänning... PANIK! Satt och letade i några timmar igår men jag tror att jag har hittat den!
Oh I love it! Fast passar jag i rött? Och ser det inte lite juligt ut? aja...
Men här har vi några andra som jag valde mellan..
Du hittar alla klänningar HÄR!
Hehe valde bland massa svarta så blev det en röd.. Men ja.. Åh neej besluts ångest igen... Aja vi får se hur det slutar.. Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den första och den sista var snyggast.:) kram!

2012-04-12 @ 22:26:47
Postat av: Siira ♥

Gillar du musikal? kika då in på min blogg!

kramkram :D

2012-04-14 @ 00:31:00
URL: http://siirapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011