Sjuk igen...

Åh då var man sjuk igen... Fick åka hem från skolan igår.. Så missade jag nationella i franska idag... Åh hade jag bara vetat om det så hade jag åkt dit gjort det sen åkt hem... Men nehe... Åh skolan bara rasar och jag orkar inte .. Kommer efter i så mycket. Men det är väl bara att kämpa på nu sista veckorna! Sen blir det gymnasium och då blir allt ännu värre! yay längtar så... åh jag orkar inte...
Sum tur är så kollade jag igenom lite bloggar nu på morronen. Och Celina hade laggt upp massa bra musik! ♥
Så man kan lyssna på d mens man pluggar! Tack älskade vän du har ännu en gång gjort min dag ♥
Åh fett skön kille! Ska lyssna på det här hela dagen!
En låt som passar mer är kanske "The botten is nådd" men nej nej tänk possitivt!
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Jaa :D Ska bli underbart att vi ''systrarna'' ska få umgås lite igen! ;) Saknar dig med! Krya på dej <3

2012-04-24 @ 20:22:37
URL: http://www.rehbecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011