Soft håltimme

Hellu. Ja dagen har ju vart bra faktiskt! Började med att ta spexfoto. Haha ni vet den här leken Maffia? Med bönder, läkare, sheriff, Maffia, Korvgubbe osv.. Sen ska staden sova, man ska mörda folk.. osv osv.. Det var vårat spexfoto! Haha det bler rätt awesome faktiskt. Jag var tjock bonde om nån undra.. Tröck upp lite papper innanför tröjan.
Jo men sen har dan vart nice.. Ingen lärare sista lektionen.. soligt väder.. Så vad gör man? Jo man tar alla skarvsladdar man kan hitta.. koplar ihop dom till än ända lång, som man drar från fönstret till fotbollsplanen. Kopplar i dator högtalare och bas. Sen är det bara att dunka loss! Hehe nej men d va nice. Passade på att sola lite också. Pepparkaka nu vettni!
Lite bilder från dagen... (tagna med nya mobilkameran.. Vart väl hyffsat..)
(Dom kommer döda mej...♥)
Nu måste jag dra och baka lite.. Vi skulle ju tydligen så och sälja lite cookies vid ica i morron med klassen.. Men kram på er ha det gött ♥

Kommentarer
Postat av: siggeeee

Åh vad mysigt! Saknar er <3

2012-04-13 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011