Those little things

Haha smått seg eftermiddag.. Har suttit och kollat på kläder och grymt mycket smycken. hehe mest för att det är skolbal snart.. Om några månader men i alla fall. Såklart man har börjat planera vad man ska ha på sej! Sen vem man ska bjuda/gå med är en helt annan sak.. Fast juste jag har kommit på det också.. Jag ska ha en stor skylt där det står "forever alone leftovers" Och sen ska jag sitta under den. Haha så får man se om man blir uppbjuden eller så får man dansa med sej själv.. Jag tror att det blir det sista.. hehe. Men anyway..
Ni måste kolla på lite grejer jag hittade. Som jag MÅSTE ha..
(klicka på bilden för att komma till produkten)
Den ska inte andvändas som ett cigarettpaket.. ska faktiskt ha den som plånbok.. Because smoking is NOT good for you! And if you won't stop I will come while you are sleeping and bite of your toes.. haha neeh men det är ditt eget val.. Att få gula tänder stinkane andedräckt och usel kondition.. pank... gula ostbågefingrar... haha bra reklam.. "Do you like Shrek? Wanna look like Shrek? Then smoke our new cigarettes!" Men ja det är väl också trevligt.. på nått sätt.. Andas inte så mycket på mej bara... Haha nej förlåt jag mobbar er rökare för jag vill att ni ska sluta... Jag gör det med kärlek haha! Men anyway..
Åh vad det suger att inte kunna köpa allt man vill.. Och vet ni hur mycket det suger att dregla över saker som man vet att man aldrig kommer att få. It sucks pretty bad!
kram♥

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?:)

Kram!

2012-02-11 @ 13:36:26
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011