Preparations

Hellu. Fortfarande sjuk.. Men har ju roat mej med lite läxor osv.. Inte alls kul..
men mitt emellan allt feberyrande och hårt arbete så har jag lyckats klämt in lite cosplay. har skissat lite på dräckten och faktiskt bestämt vem jag ska cosplaya som. But that's a secret. Ni får fortsätta att läsa min blogg tills i sommar om ni vill veta haha! Det är då jag ska till Närcon. Ni får kolla deras hemsida för jag orkar inte förklara varje gång vad det är hehe. 2012.narcon.se
Men peruken blev beställd i dag. Typ nyss. Den kan ni få se.
Källa
Den är värmetålig och går att tvätta. Peruk+försäkring+frakt gick på ca 360kr. Och för en sån peruk är det ett jättebra pris. Den kostade 910kr från början + försäkring och frakt. Så då hade den kostat runt 1000 kr! Så jag känner mej rätt nöjd.
Det fanns många fler peruker för ungefär samma pris. Dom hade rätt så stor rea. Ni hittar i alla fall fler peruker HÄR!
Men skynda för nu är det bara 2 dagar kvar på rean!
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011