Arbetsprovet på G

God morron. Har hållt på med arbetsprovet till GUC hela morronen. Hade tänkt att ha med lite illustrationer så det är väl mest det jag har jobbat på.. Fast har mest grovskissat och lekt med kropps vinklar osv. Det tar sin tid.. Och det känns verkligen inte som att jag är tillräkligt bra för att gå där.. Åh blir så frustrerad...
Ni kan få se lite
Haha tom tom tom that's about it... Och som sagt det är en väldigt grov skiss..  Vill inte lägga ut någe mer eftersom att det ska skickas in osv..
Kanske kan lägga upp bilderna när allt det här är över..
Men nu ska jag på släkt fest hos Celina som har fyllt 15! ♥
kraam♥

Kommentarer
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Hejsan just nu har jag en tävling där du kan vinna ett presentkort på 300kr hos runns.se & erikasgarderob.se :) Delta vetja :)



Kram

2012-03-24 @ 19:49:17
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: Anonym

hej! allt väl?:) fin blogg!

2012-03-25 @ 12:03:12
URL: http://intefilles.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tjabba! Måste börja med att säga att din header är riktigt cool! Älskar att den byter text osv :)



Skulle vara super kul om du gick in här:http://emelios.blogg.se/2012/march/svartvittfarg.html#comment och svarade på en snabb fråga!!

Kramis :)

2012-03-26 @ 08:12:47
URL: http://emelios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011