Kakashi vs Guy epic race!

Haha låg i sängen och kollade på Naruto i 3 timmar.. Hahahaha nu kommer jag ihåg varför jag bara älskar den här serien! Åh jag dör! Vet ni hur mycket jag har skrattat?
Asså ni måste bara se det här! Det var så epic! Jag skrattade så jag dog! Seriöst det här är varför jag kollar på Naruto och varför du också borde kolla!
(klippet är vänt åt fel håll.. annars får dom inte lägga ut på youtube.. Så ni får läsa bakofram..)
HAHAHAHA asså jag dör!
Och här får ni epic screenshots!
HAHAHHA jag dör epic face! Kan inte sluta skratta!
Haha lite random.. Men såklart de e ju sånt man alltid har med sej..
Haha såklart..
Haha jag klarar inte detta kan inte sluta skratta.. Kommer kissa på mej!  Så klockren epic klipp!
Haha det här gjorde min dag! Börja kolla på Naruto tycker jag!
NARUTO!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011