Nånting kul

Gaah man får ju panik när man inte kan ge er något roligt att läsa... Och det ända man kan komma på är saker om ens nördiga intresse för japan, mitt eviga längtande efter guildwars2 eller om mitt stressiga skol liv. Så naah... Men konst är kul! digga koonst. Så visar er bilder från en av mina favoritkonstnärer. En stor förebild och insperationskälla för mej!

Purgatory by *raynkazuya on deviantART
Redemption by *raynkazuya on deviantART

Seiatsu by *raynkazuya on deviantART
Soshi Miroki by *raynkazuya on deviantART
Man lär sej mycket av att kolla på hu randra har gjort.. Tex med skuggor,färg osv.. I början kollade jag väldigt mycket på hur den här konstnären hade gjort. Jag verkligen älskar bilderna.
Men det var allt för mej. Ska väl fortsätta med hemprovet nu. Gymnasievalet är gjort nu om någon undrade. Det blev speldesign på GUC som förstahandsval.. Sen serieteckning och illustration på GUC sen Bild och form på GUC.. hehe och hade japanska som individuellt val på alla. Awesome. Hopas bara att jag få igeom det med den där extra matten.. Så ordnar sej nog allt..
Men kraam på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011