Wanna see them all!

Asså det går as många bra filmer på bio just nu! Och det var år sen jag var på bio! Men som tur är så ska jag på bio med en kompis i helgen, sköj sköj!
Men seriöst kolla in filmerna!
Har hört att den e bra och den ser bra ut! Tror att den är värd att se!
Åh den ser så sjukt spänande ut! Men feg som jag är så skulle jag aldrig våga de den på stor skärm i 3D..
Hehe den verkar bra faktiskt.. men kanske inte riktigt en bio film?
Tom tom tom, filmen som vi ska se! Den verkar awesome. Och att Tom Cruise råkar va en snygging gör ju inte saken värre, haha!
Asså venne om den e så bra.. men snubbarna som gjorde "Avatar", "harry potter och dödsrelikerna 2" Och "taken" var med på ett hörn tror jag.. Om jag förstod rätt hehe... Men den kan va bra.. Trailern verkade bra..
Men jag hoppas att ni har fått lite tipps!
Ni får ha det gött kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011