Man måste börja nånstans...

Hellu, då har man startat en ny blogg. Förlåt för den tillfälliga designen. Orkade inte jobba så mycket med den, ville bara komma igång och blogga igen. Jag har haft en blogg förut men den var så gammal. Och namnet kom jag på när jag var typ 12. Så... Vill starta en ny blogg och börja om från början.
Jag är en tecknande, breakdansande, sjungande, bakande, cosplayande, japan älskande, Beatboxande tjej på 15 år som drömer om att åka till japan. Är också allergisk mot gluten och laktose. (om de var kul att veta)
Haha nu kan ni allt om mej. fast ne... Men jag är typ kreativ och älskar att skapa saker. Det kommer ni märka om ni fortsätter att läsa min blogg. Håller på med lite allt möjligt.
Håller på med breakdance också. Fast säger att jag ska lägga av helatiden. Jag är typ sämst. Men jag älskar att hålla på med det så jag fortsätter i alla fall. Fast min tränare suckar djupt åt mej varje gång jag ramlar eller fumlar bort stegen... haha.
Hehe och det där med beatbox ja.. De är bara nånting som jag gör när ingen annan hör. Men om jag blir bra på det kanske ni får höra. Fast de kommer nog inte att hända heh.. Samma sak gäller sjungande.
Eftersom att jag är allergisk mot både gluten och laktose, och vet hur otroligt sjukt jobbigt de är. Så kommer jag att skriva om tipps på mat kakor och annat gött.
Ja jag vet inte om det finns så mycket mer att skriva... Ni får fortsätta att läsa helt enkelt...
Ha det gött kram på er ♥
This is my life so far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011