Honey I'm home!

Hellu. Åh har vart jobbigt stel och trött hela dagen men man kan väl ha kul för de. Har faktiskt haft en väldigt bra dag haha.
Men anyway.. Kommer hem och har bestämt att jag SKA plugga.. För det är väldigt mycket just nu... Hinner inte mer än slå upp sidan i matte boken så kommer min syrra in och slänger en frida tidning på min säng. Jaha då var man fast framför den ett tag. Jag lovar dom har någon dragningskraft eller nånting.. Det är som atomer haha.. Jag är en negativ atom och tidningen är possetiv.. Vi dras till varandra och tillsammans blir vi neutrala eller nått.. Haha där har vi bevis på att jag har pluggat! Men japp jag läser frida tidningar.. Men gratis smink och skvaller om folk som jag knappt vet vilka det är.. Finns det någe bättre? haha jo såklart det gör.. Men i alla fall jag känner att det här inlägget inte har någon riktig meing så vi slänger in en bild, lite musik och tackar för mej.
List 1:an just nu på min spotify
Shattered by Trading yesterday
Haha känner mej ego eller nått men inlägget ser så mycket roligare ut om det finns bilder! Fast okej egobilder på någon annan kanske inte är så kul att kolla på.. FÖRLÅT jag lovar att jag ska bättra mej! Slänger in någe vetting ikväll
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011