Kungsberget!

Tam tam tam jag överlevde kungsberget! Hade grymt kul! har inte ramlat så jätte många gånger.. Men det pinsammaste var nog när jag skulle åka ankarlift. JAg han få typ 3 ankarliftar i huvet innan jag fick hjälp att fånga en.. Sen så ramla de jag när jag skulle gå av.. hatar ankarliftar.. Men den bästa vurpan måste ha vart när  en person (inga namn) ramlade i sittliften och hamnade under.. Sen när den kom upp så blev den puttad av liften haha! stackarn♥ Hade en grymt rolig dag i alla fall. Har aldrig skrattat så här mycket i hela mitt liv kändes det som! Jag älskar min klass så sjukt sköna mäniskor!
Här kommer lite bilder.. Men inte på så mycket folk.. För jag har massa flumm bilder och folk blir inge glada om man lägger ut sånt..
Haha den bjuder vi på!
Haha kolla bilden över.. Nere i vänstra hörnet.. Jag diggar killen som går ner i spagat!!
Haha här är väggen jag körde in i för 2 år sen!! Fast deå var den täckt med snö och stod mer till vänster.. Ååh hat mot en vägg..
Hehe men jag är fortfarande trött och orkar nog inte skriva så mycket mer..
kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :) Vad bra, jag har lagt till dig nu också! :)

2012-02-07 @ 19:49:35
URL: http://lillskit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011