My day

ja idag var det väl en helt vanlig dag i skolan.. Fast vi kollade på en sorlig film på morronen. "American history X" Den var rå men ändå så sjukt bra och hade bra budskap. Slänger in en trailer.
Så den svenska lektionen slutade med att dom flesta tjejer grät.. Haha jag börjar ju nästan gråta igen bara av att se trailern... ja såklart jag gråter till sorliga filmer.. I'm not made of stone! what's with you people! Men i alla fall det är bra! Se den! Och blunda när det blir för läskigt haha.
Men ja vad hände sen? jo jag drog till gymmet med Linnea! That's about time.. Men d var nice!
ja har väl inte så mycket mer att säga.. så kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Tack bea, ha de så grymt kul i norge! :)<3

2012-02-18 @ 15:45:14
URL: http://www.rehbecka.blogspot.com
Postat av: linnea

besök gärna min blogg och följ mig gärna på blogkeen :)



http://ppof.devote.se

2012-02-18 @ 20:51:45
URL: http://ppof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011