Tagga inför i morron!

Japp då drar vi till kungsberget i morron. Vi ska åka lite slalom. Hoppas de går bättre den här gången.. Sista hamnade jag på sjukstugan och kunde inte gå till skolan på minst en vecka.. Hinner inre riktigt berätta nu men kan säga att det var första gågnen jag åkte och åkte störtlopp i park.. Hade inte riktigt lärt mej att svänga undan för... hinder... Men nu har jag vart 2 veckor på skidläger efter det, så är väl lite bättre nu...
Har vart duktig och fixat lunch tills i morron
Haha det kanske inte ser så gott ut men det är gott..
Stekt svamp
räkor
sallad
gurka
fetaost
morötter
brocoli
majs
dressing
Har ingen aning om varför jag skrev detdär..? haha nej men det är vad som är i salladen. heh dålig humor.. Det kan inte ens kallas humor. anyway..
Jag ska packa nu kram♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg! :) Kolla gärna in min så kanske vi kan följa varandra via bloglovin?

2012-02-07 @ 16:30:56
URL: http://lillskit.webblogg.se/
Postat av: Jennifer Ljungquist

Har du lust att vinna ett armband ?

Gå i så fall in på min blogg och var med i tävlingen. http://jenniferljungquist.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-armband.html#comment



2012-02-07 @ 18:05:09
URL: http://jenniferljungquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011