God morron

Ja god morron gott folk! Jag hade en bra kul kväll igår.. Myket skratt fika och sköj. Åkte tyvär hem lite tidigt för jag hade ätit lite för mycket choklad och hade as ont i magen.. Hade ätit kladdkaka också.. vilket kanske inte var så smart eftersom jag är glutenallergiker. Hehe men aja... Ibland orkar man inte bry sej. Btw för er som är allergiska mot gluten och laktose har jag ett awesome recept från en underbar kompis. Ska bara fråga henne om jag får lägga ut de. Men om ni är otåliga kan ni ju gå in och kolla på hennes blogg tror receptet finns där. (hennes blogg eraochneo ♥)

Men annars då? jo jag har legat och pluggat, spelat, lyssnat på musik och käkat ännu mer choklad hela morronen. Men de har vart mys. Haha har pyjamasen på mej fortfarande. Men efter all den här chokladen så är det nog dags att dra till gymmet sen. Måste ju skaffa lite biceps you know haha.
Men ni får ha det så gött så länge. ska väl slänga in någe kul senare idag.
Här kan ni få lite gott och blandat från morronens spellista
Mystery - Dead by April
Soldiers - Ulrik Munther
Guilty of being innocent of being Jack Sparrow - Hans Zimmer
Heyho captain Jack - Captain Jack
All star - Shrek
And a ego pic
Nej men jag körde elvispen genom ögonbrynen därför ser dom ut som dom gör.. hehe.
Kraam♥

Kommentarer
Postat av: Mive westerlund Molinaro

Hejsan vilken fin blog :) kika gärna in på min om du har lust kram M

2012-03-03 @ 10:54:51
URL: http://mivemolinaro.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011