Länkbyte med CharlieSmiles!

Charliesmiles är en underbar, söt tjej med härlig humor och grym stil! Hon skriver om sitt liv med hästar, kärlek, vänner, stil och mycket mer! Kolla in hennes blogg tycker jag!
charliesmiles.blogg.se
Hon är också en helt underbar vän! Som ALDRIG får försvinna ur mitt liv! Vi har bara kännt varandra i knappt ett år.. Men det känns som att man har kännt henne hela livet! Hon har ett stort hjärta och är en av dom roligaste skrattigaste underbaraste människorna jag har träffat! Och jag diggar hennes garv och humor! Det spelar ingen roll om man ligger på golvet och dör av skratt eller ligger i sängen och gråter ögonen ur sej så finns hon alltid där för en! Vi gråter och skrattar tillsammans. Systrar i alla väder hihi ♥
Så borde ni läsa denna underbara människas blogg? JAA såklart ni ska
charliesmiles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011