In this nurdy period...

Hellu! åh förlåt för dålig uppdatering! Skulle försöka skriva om något vettingt för en gång skull.. Men ja dom närmsta dagarna har jag bara nurdat.. Och det här lär bli ända gången jag erkänner det, Ja i går var jag faktiskt nurd. Allt jag gjorde var att kolla på anime serier och spela finalfantasy. Haha jaa hela dagen.. är det nått problem..? Var faktiskt sjuk... Kollade bla på det senaste avsnittet av Naruto. Så awesome! fast lite segt.. Sen blev det lite Fairy tail, men tröttnade efter att tag och bytte till Guilty Crown sen kollade jag klart på Lovely complex för 4:e gången.. Hehe ♥ Sen blev det finalfantasy x whole eftermiddan long! Försökte besegra sin.. Men det gick inge vidare.. Så om någon har några bra tipps så tar jag gärna emot! Åh har man inge liv så har man inte... Kan väl inte jag rå för! Men har faktiskt vart ovanligt social på senaste tiden så måste ju ta lite tid för mej själv.. Eller nått... Kan faktiskt vara skönt ibland. Men såklart ska jag träffa folk i helgen! ♥ Bara inte ikväll hihi.
Men okej lite tipps på serier..
Naruto! När man väl kommer in i serien är man fast föralltid mohaha.. Nej men den har allt kärlek, drama, humor, action, vänskap you name it! Den har nått för allt och alla haha.
Lovely Complex! Hehe har sett om serien 4 gånger men den är så bra! Det är någonting man aldrig tröttnar på. Hehe det är et litet kärleksdrama med mycket humor!
Guilty Crown! En serie jag började titta på igår.. Men blev fast direkt.. Den här har typ ingen humor i sej men en spännande bra story och lite kärlek. hehe.
Fairy tail! Hehe ja det är en sånhär lite konstig serie med bara massa flumm och roliga ansiktsuttryck.. Visst den har ju sina alvarliga delar men det är för det mesta humor!
Hehe bara för att jag drogar sundtracks från alla möjliga olika serier och filmer... Varför inte från Guilty crown lixom.. Jo men jag blev typ kär i soundtracken därifrån så ni kan väl lyssna lite?
7
Hehe jaa det var ju lite tipps.. Virrit inlägg men hoppas att det gick att läsa i alla fall? Nu kan ni nurda ihjäl er! Och döda alla hjärnceller ni har kvar precis som jag!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej hej! Jag är en tjej på 15 år som bloggar. (höhö rätt så uppenbart efteersom att ni läser bloggen..) Men jag bloggar om mitt liv och allt som ingår i det. Skriver om tipps om allt möjligt. Ska på Cosplay konvent i sommar så mitt liv kretsar ganska mycket kring det just nu. Jag är kreativ tecknar och pysslar lite. Jag älskar att skratta så det ploppar väl upp några kul youtubeklipp då och då.. Går på breakdance också. Så om typ 10 år när jag är pro så kanske ni får se lite av det också. Men jag håller på med lite allt möjligt. Så det blir rätt så stor variation på inläggen. Men ni får läsa helt enkelt. Enjoy!

Jul 2011